Кошик
134 відгуків

Ельтігєн

+380 (68) 233-99-11

Гарантійні зобов'язання

Перед застосуванням електронного приладу (далі Пристрій або Виріб) уважно прочитайте Посібник користувача і дотримуйтеся всіх правил і рекомендацій!

Гарантійний талон дійсний тільки в разі розбірливого і правильного заповнення всіх його полів, наявності печатки торговельної організації, підписів продавця і покупця.

Категорично забороняється вносити зміни, виправлення або робити підчищення в гарантійному талоні.  В іншому випадку талон стає недійсним і пристрій не підлягає гарантійному обслуговуванню.  Для того, щоб скористатися послугами гарантійного і сервісного обслуговування придбаного Вами Пристрої, необхідно звернутися в пункт його продажу або в сервісний центр, адресу якого вказано в паперовій версії гарантійного талона.

УМОВИ

Гарантія дійсна тільки при пред'явленні Вироби з абсолютно правильно і розбірливо заповненим гарантійним талоном (з серійним номером, найменування, дати продажу його, наявністю печатки організації-продавця, підпису покупця про ознайомлення з умовами цієї гарантії).  Гарантійний термін - 12 місяців.  Термін служби приладу - 12 місяців.

Виробник не гарантує програмну та апаратну сумісність Вироби з програмним забезпеченням та обладнанням, що не входять в комплект поставки Вироби, крім випадків, коли це прямо вказано в документах, що входять в комплект Вироби (далі Супровідна документація).

Виробник не несе відповідальності за можливу майновий, моральний і іншу шкоду, заподіяну власнику Вироби і (або) третім особам внаслідок порушення вимог супроводжуючої документації при використанні, зберіганні та транспортуванні мобільного телефону.


Гарантія не поширюється на:

Програмне забезпечення, що постачається разом з виробом;

Витратні матеріали і компоненти, що поставляються і використовуються разом з виробом;

Документацію, дискети, компакт-диски, пакувальні матеріали, що постачаються разом з виробом;

Зовнішній вигляд виробу - потертості, сліди зносу зовнішній деталей Вироби, захисних екранів, деталей управління, що виникли в зв'язку з його звичайним використанням;

Модернізацію Вироби;

Дані користувача, що зберігаються на накопичувачах інформації, встановлених в виробі.  Питання оновлення втраченої або пошкодженої інформації (незалежно від причин, які привели до цього), не є предметом гарантійних зобов'язань виробника.

У разі гарантійного обслуговування Вироби гарантійний строк продовжується на час перебування Вироби в сервісному центрі.  При обміні Вироби його гарантійний термін відраховується занова - з дня обміну.

Право на гарантійне обслуговування втрачається у випадках:

Використання виробу не за призначенням;

Якщо дефекти Вироби викликані порушенням правил його експлуатації, зберігання або транспортування, викладених в супровідній документації;

Якщо дефекти Вироби викликані проникненням в нього сторонніх предметів, комах, пилу, прямого або непрямого впливу механічних сил (наявність механічних пошкоджень), хімічного, термічного або фізичного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів і інших середовищ, токсичних або біологічних середовищ,  а також будь-яких чинників штучного або природного походження, крім випадків, коли такий вплив прямо допускається супровідною документацією;

Якщо ремонт, технічне обслуговування або модернізація Вироби виконувалися організаціями, уповноваженими на це виробником або самим користувачем.

Якщо дефекти Вироби викликані діями непереборних сил, які виробник не міг передбачити, контролювати або запобігти;

Якщо відсутні або порушені пломби, встановлені на Вашому виробі Виробником або сервісним центром;

Якщо дефекти Вироби викликані зміною налаштувань програмного забезпечення, встановленого на момент поставки Вироби: некваліфікованим налаштуванням ВЮБ, або його перезаписом;  і / або установкою користувачем самостійно операційної системи, дією комп'ютерних вірусів та іншого шкідливого програмного забезпечення;

При використанні Вироби в мережах з параметрами, що не відповідають Державним стандартам і нормам України;

Якщо дефекти Вироби викликані спільним використанням Вироби з обладнанням або програмним забезпеченням, яке не входить в комплект поставки мобільного телефону.

Для запобігання виникнення програмно-апаратних конфліктів рекомендуємо перед установкою нового обладнання або програмного забезпечення проконсультуватися у фахівців виробника;

 - Якщо дефекти викликані експлуатацією Вироби з явно вираженими несправностями, або в складі комплекту несправного обладнання;

 - Якщо дефекти Вироби викликані дією механічних, електричних пошкоджень, впливу зовнішніх сил, рідини, і зберіганням та умов експлуатації телефону при температурі ОС + 40С.  В цьому випадку гарантійні Вироби не здійснюється, і Виріб знімається з гарантії.  Ремонт несправного Вироби, не підлягає гарантійному обслуговуванню, здійснюється сервісними центрами виробника на платній основі, за договором і за встановленими тарифами в терміни, що визначаються додатково.


ПАМ'ЯТАЙТЕ!

Пристрій - це складний електронний механізм.  Настійно рекомендуємо перед початком експлуатації Пристрої ознайомитися з Керівництвом користувача, всіма інструкціями для придбаного Пристрої та умовами гарантії.

Пам'ятайте, що пристрій оснащений великою кількістю деталі і компоненти високої точності, які можуть бути легко пошкоджені при необережному і недбалому використанні.  Всі функції і / або характеристики, інтерфейс і інші властивості Пристрої, пріведеннние в документації, а також дизайн, набір компонентів (складових частин), продуктивність, можливості продукту, можуть бути змінені без попереднього повідомлення.  Дані зміни не призводять до виникнення обов'язків виробника.

 

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner